Mä sit taisin kuitenkin jäädä koukkuun tähän perhanan blogiin, no mut tuntien ni ei tää innostus kauaa kestä joten kestäkää tai olkaa kestämättä, your choice!

Mulla kävi tos aiemmin tänää iskä koiransa kanssa kylässä ja jompikumpi mun neideistä sit päästi innostuspisun matolle...aatelkaa jos ihmisilläkin kävis niin...aina ois housut märkänä, ei ois kivaa yhtää. Tai ihmiset niinku koiratkin tutustuis toisiinsa haistamalla takapuolta...olis se näky tuol kaduilla ja kaikki baaritkin alkais olee seksiravintoloita koska jokainen ois toisensa perseessä nenä kiinni...No hyi! Mutta toisaalta tätä kun oikeen miettii niin monet on sanonu kun nauraa tai pelästyy et tuli kuset housuun...tunnen siis monta kusihousua, itseni mukaan luettuna, tosin mä kun dokasin liikaa niin se tapahtu ihan vahingossa nukkuessa...siis joskus...shit...en sanonu kyl tätä nyt ääneen ollenkaan ja niinku tuomari sanoo valamiehille että lausunto poistetaan pöytäkirjasta sekä jätetään huomioimatta niin tehdään me myös nyt niin....alko jo hävettää

 

Poika kun ei ole kotona niin mun ruuanlaitto on aivan sattuman varaista (ja keittiö kiittää), nyt on spagetti tuol kiehumassa ja kiehuu sen verran hyvin että oikein vesi sihisee levylle roiskuessaan. Mutta hei, se on hyvä merkki koska siitä tietää et siellä on vielä vettä jäljellä. Jos sieltä kuuluisi rätinä (tietää) niin ruoka olisi jo palanut pohjaan. Tässä oikeesti oo joka viikko varaa ostella uusia kattiloita eikä ruuan hintakaan oo kovin pieni et raaskii roskiin heittää. Olen kyllä huomannut et perunat kun polttaa kattilaan niin niitä ei tarvi enää paistaa sen jälkeen toistamiseen vaan yhdellä iskulla saa keitetyt ja paistetut potut....en mä silti suosittele kokeilee, käry ei ole kaikkein paras

 

Asiasta toiseen tai kolmanteen, miten kukakin haluaa asian laskea. Tuo toosa jonka katselusta pitäis viel maksaa!! enkä tarkoita sillä siis maksullista naista vaan telkkua...taatusti aattelitte kaksmielisesti heti, hyi teitä ;) Mainokset on perseestä, ohjelmat tulee uusintojen uusintoina ja tietty monelta eri kanavalta...ootteko huomanneet et esim. Salkkareiden yksi jakso tulee kolme kertaa viikossa...alkuperäinen ja kaksi uusintaa ja mikä helvetin järki on yhellä kanavalla esittää jotain sarjaa ja toisella tulee mutta eri kaudella ja siitä esimerkkinä L-koodi...viime viikolla loppu maikkarilta mutta subilla se on vielä kesken. Onneks Melrose Place ja 90210 (or whatever) ovat loppu...TOIVOTTAVASTI!!

Mainokset saa mun niskakarvat pystyyn ja yleensä vaihdankin kanavaa tai pistän silmät off-asentoon. Saunalahti pitäis viedä saunan taa ja lopettaa ennen ku se vitun laama potkasee niitä päähän!! Mä vihaan sitä mainosta niin paljon että oksu tulee justiinsa.!!! Ja yks...siis mikäli mä olisin pankissa duunissa ja joku fucking bodari tulis pelkät pikkustringit jalassa kysyy jotain lainaa ni ei olis ihan päällimmäisenä ajatuksena se laina vaan ottaisin kyllä puhelimen käteen ja soittaisin poliisit, palokunnan, valkotakkiset ehkä vielä FBI:nkin paikalle...oikeesti hei HALOO...

Eiköhän tää vuodatus ollu nyt tässä, mä meen edelleenkin ehjään keittiöön miettii mitä mä syön sen spagetin kanssa jota en tällä kertaa edes onnistunut polttamaan.

 

Love ya