Päivä ei oo vielä ees loppu kun tuntuu et mä olen jo loppu. Koskahan tää mun sählääminen päättyy, ei varmaankaan koskaan...kerran tohelo niin aina tohelo!!

Päivähän alkoi tietenkin hienosti kun poika repi sängystä ylös ja sano et nyt tilataan toppatakki netistä! Siinä sit meni melki 50 euroa jo ennenku sai silmät auki. Tämähän myös tarkoittaa sitä että mulla ei luultavasti ole varaa ostaa itelleni paksumpaa talvikäyttöistä telttaa (takkikoot ei mahdu päälle) mut ei haittaa mitään...ulkoillessahan noi karvaneidit pitää huolen siitä etten pääse palelee...hiki pinnassa jo alaovella ja ulkona mennäänkin sitten sellasta vauhtia et oksat pois...siis kirjaimellisesti kun lähdetään oravien perään. Toinen toiseen puuhun ja toinen toiseen...menettelee vielä nyt kun ei ole liukasta mut oottakaas vaan kun tulee lumi ja jäiset kävelytiet...en maltakkaan ees oottaa. Sais oravatkin käydä talviunille!

Kun laitat leivän paahtimeen niin tarkista että sitä EI ole jo voideltu...huomasin ettei paahdin oikeen tykkää asiasta mut mä olenkin kokeilun haluinen ihminen, aina pitää kokeilla mitä ei pitäis=)

Kahvin keittimestä kannattaa kans poistaa käytetyt kahvinpurut käytön jälkeen eikä jättää niitä puoleksitoista viikoksi sinne...taltta ja vasara melkein tarvittiin jotta sen homekerroksen ja käytetyt purut sai pois suodatinkotelosta...JIPPII, mä nyt vaan oon paras!

Nyt siis myös mun ja kahvin yhteinen taival on päättynyt. Siirryn kokonaan teen juontiin koska ton kahvinpaskan nauttiminen aiheuttaa päänsärkyä ja tällä kertaa myös pahoinvointia...ja joo en taatusti ole raskaana, siitä on lääkäri pitänyt huolen!

Ja nyt kuitenkin rakkaat ystävät jotka tuossa taannoin annoitte mulle keittiön sähkölaitteiden käyttökiellon...uhmaan sitä ja alan laittamaan ruokaa koska en oikeesti jaksa lähtee tohon pihalle väsäämään mitään nuotiota...ei noi naapuritkaan sitä hyvällä katsois koska siinä on parkkipaikka=/

Mä jatkan taas toisen kerran, meen ottamaan selvää saanko keittiön poltettua (onneks on eka kotivakuutusmaksu maksettu)

Teidän Broken Moon <3

ps. Blogini nimi tulee suunnilleen siitä kun Full Moon oli jo käytössä (prkl) enkä suostu olee mikään puolikas kuu, sillä johan mun naama on täyden kuun kokoinen. Olen kuitenkin rikki poikki vähän joka paikasta niin oon sit rikkinäinen kuu=)

(ketä kiinnostaa ni aattelin vaan kertoo)