Päätin aloittaa oman blogin kirjoittamisen ja se on nyt tässä, mutta ensin muutama

Varoitus:

Tämä blogi ei sovellu heikkohermoisille, tosikoille, patterin välissä kasvaneille eikä varsinkaan pilkun viilaajille, koska mulla ei oikeesti ole mitään hajua suomen kielen oikeasta kirjoitusmuodosta...mä kirjoitan puhekieltä ja lyön pilkut sekä pisteet just siihen kohtaa miltä musta tuntuu, on se oikein tai ei.

Sanon asiat niinkuin ne on mitään lisäämättä ja mitään pois jättämättä, kirosanojakin saattaa olla joten olen nyt varoittanut siitäkin.

Kerron oikeasta elämästä, millaista se on kun melkein 24/7 on kotona, koska paniikkihäiriöt hallitsee taas ainakin tällä hetkellä elämääni.

Kuka MINÄ OLEN?

Keski-ikäinen, sairaseläkeläinen, yksinhuoltaja 14-vuotiaalle pojalle ja perheeseen kuuluu myös 2 neiti-koiraa. Asutaan Etelä-Suomessa, eräässä suht' isossa kaupungissa, mutta olen asunut suomea vähän ristiin rastiin ja tää on nyt taas viimeinen paikka siihen asti kunnes tulee The Noutaja.

En harrasta mitään paitsi koirien kanssa ulkoilua ja se onkin ainoa ulkoilu mitä pystyn tekee ilman paniikkeja...luonto rauhottaa eikä tarvi kuitenkaan olla ihmisten ilmoilla.

Sairauksia on monia, päällimmäisenä olkapää vamma, molemmissa käsissä tenniskyynärpää, vaikea uusiutuva masennus...sit kilpirauhasen liikatoiminta, tunne-elämän häiriö,sekamuotoinen persoonallisuus häiriö. Unohtamatta tietenkään alkoholismia, mutta mainittakoon et olen toipuva sellainen eli alkoholi ei kuulu enää mun elämään.

Mulle ei kannata tulla avautuu siitä että kun on rahat loppu tai kynsi katkennu ja ne masentaa...c'mon sitä kutsutaan paskaksi fiilikseksi!

KVG jos et oikeesti tiedä mitä masennus tarkottaa ja tuu sitten vasta tilittää!

Jos sulle tuli jo noista yllä olevista riveistä "ranteet auki"-olo niin jatka surffausta vaikka Ruotsiin...I don't give a shit!

Mikäli sen sijaan jatkat lukemista niin enpäs aiokkaan nyt tällä kertaa kirjoittaa enempää vaan pidän jännitystä yllä seuraavaan päivitykseen asti. Se on luvassa huomenna...ens viikolla tai ens kuussa. En siis aio rekisteröityä parisuhteeseen tän blogin kanssa ja menettää yöuniani päivittäisten päivitysten kanssa...tää on kattokaas täysin fiilispohjainen.

 

Welcome to my life...like it or not=)

 

ps. mun piti oikeesti tehdä tästä vähän mielenkiintoisempi mutta kaikki mikä oli ajatuksen voimalla ei siirtynytkään tähän ruudulle joten ehkä seuraavalla kerralla parempi siinä suhteessa...or not=)