Heippa vaan kaikki (siis sinä joka nyt tätä luet)

Jäi tuo loppuvuosi nyt vähän päivittelemättä, ei jotenkaan löytynyt inspistä vaikka olisi ehkä ollutkin asioita joita teidän kanssa jakaa mut eipä ole kukaan perään huudellut ;)

Olen siis ollut täysin jumissa Facebookin kanssa, tuli liityttyä erääseen "ryhmään" joka koukutti samantien, en kerro enempää koska sinne ei niin vain pääse, et löydä sitä edes haulla...on se niin salainen...enkös olekkin ihana kun annan ymmärtää mutta en ymmärrä antaa <---- toi pätee vähän kaikkeen mun elämässä!

Olkaleikkauskin ois ollu marraskuussa mut tietty mulle tuli sylkirauhastulehdus niin se piti perua ja nyt odottelen sit uutta aikaa, kaikkeen tottuu jopa siihen että on kipee mut ei jaksa enää kipulääkkeitäkään syödä.

Toisella koirallanikin oli korvatulehdus ja voin sanoo et yhtä helvettiä syöttää vastenhankaiselle koiralle kolme kertaa päivässä antibiootti kahden viikon ajan...sekä kolme viikkoa korvatippoja 2 kertaa päivässä (vai oliko se kerran, en muista enää).

Rakas lapsukaiseni myös palasi takaisin kotiin, viiden vuoden muualla asumisen jälkeen. Mulla on ihan kauheita ongelmia vaan sopeutua tiettyyn päivärytmiin joka taas aiheuttaa sen että öisin ei oikeen saa nukuttua kun muutaman tunnin ja nukun sitten päivät ku poika on koulussa. Unilääkkeisiinkin tehtiin muutoksia mut ne ei auttanu ja sit tein niihin omat muutokset jotka ei tunnu nekään auttavan...pää on taas kohta hajoamispisteessä mut sairaalaan en enää lähde.

Raha on kans taas yks saatanan ongelma koska en oo saanu vielä mitään päätöksiä asumistuen korotuksesta (n. 100 euroa), elatusmaksusta (n. 150 e), eläkkeen lapsikorotuksesta joka ei ny oo kun muutaman kympin mut silti. Lapsilisästä päätöksen sain mutta ei paljon lämmitä kun tulee vast loppukuusta ja nyt pitäs pojalle luistimet hankkia!

Tuli muuten huomattua tossa loppuvuodesta sellanen et miten lapsellinen voi melkein 3-kymppinen mieskin olla "mä en oo sun kaveri jos sä oot ton kaveri"....ja poisti mut fb-listaltaan...NO DAA, en muuten huutele perään ja elämä on ollut ihan hyvin ilman sitäkin mut en oikeesti ymmärrä tälläsiä älykääpiöitä, ehkä mun ei tarvikkaan joten se siitä=)

Sori hei, mulla ei nyt oikeen huumori kukikkaan tänää ku nokkakin aivan tukossa mut tulin nyt vaan kertoo että hengissä olen ja meinaan pysyäkkin ;)

 

Ihanaa lumituiskuista lauantaita kaikille

Broken Moon

<3